Dette er resultatet undersøkelse av 325 personer ble utført av meg selv slik at jeg kan forbedre på min egen bok-signings. Når du har fullført undersøkelsen, så jeg vell av innsikt som det hadde gitt meg. Jeg følte det var viktig å dele den med et bredere publikum. Jeg også innimellom noen personlige erfaringer.
Undersøkelsen ble utført av Catherine i-person med mennesker som deltok bok-signings på området bokhandlere i Northern Virginia metroområde mellom januar 2004 og September 2004. Totalt 325 personer fullført undersøkelsen.
Her er svarene på en av spørsmålene: Hvorfor vil du gå til boken signings?
Hvis du lurer på hvordan dette kan hjelpe deg i markedsføring boken din. Disse 10 elementer er ekstremt viktig. De fortelle det forfattere trenger å gi til publikum for å øke salget bøker og koble med publikum. Når du vet hva publikum ønsker, hva de forventer, du gjette toner og forvandler en stor bok signering hendelsen.
Her er toppen ti svarene i svaret på det første spørsmålet:
1. Folk ønsker å bli anerkjent for å ta sin tid å komme--ved du, butikken og andre som fulgte. Deltakerne som har enten allerede lest boken, kommer til å møte andre likesinnede mennesker. De har en sosial hensikt og du skal gi det til dem. De fleste bok-signings trenger ikke sosiale aspekter til dem så opprette en. Når du inkluderer måter, vil du definitivt øke salget. Folk ønsker tilkobling, de ønsker ikke å bli ignorert. Få dem til å snakke med folk rundt dem. Introdusere én person du nettopp møtte til neste person til dem. Det finnes mange teknikker eller opprette noen av dine egne. Forfatteren av en erfaren lært å gjøre dette over tid. Lære å gjøre det raskere.
2. Nysgjerrighet. Folk er normalt nysgjerrig på forfattere og hvordan de skriver, eller hvordan de fikk sin bok publisert. Fortell dem om reisen med alt dette. For wanta - være eller skal-være skribenter det fordi deres visjon omfatter hva du gjør, gi dem tilbakemeldingen. Umiddelbar tilkobling opprettes. Selv om de ikke kommer til å kjøpe boken din, vil vanligvis de endre deres sinn, bare fordi du avgjort deres nysgjerrighet.
3. Underholdning. Ja, du må være underholdende. Folk ønsker som og de pinne rundt (som betyr de ikke komme og gå ut) hvis de får det. Vis energi, bruke hånden gester og vennligst slutte å lese fra siden (nummer én kjæledyr peeve). Igjen og igjen så jeg folk forlater når forfatteren fortsatte å lese hans presentasjon fra siden. Folk forvente ikke perfeksjon. De hadde en tung uke eller dag, og de ønsker noen måte å lette det opp. Selv om boken er en tung emnet, lette det opp. Komiske anekdoter om deg selv er stor!
4. Oh, gamle, "Hva er det for meg" diskusjon. Hva er fordeler for dem til å lese boken? Er det noen informasjon som vil hjelpe SKIFT sin tenkning på noe? Bruk anbefalinger, de som har noen kjøtt på deres ben. Ja, må du kanskje gjøre noen forutsetninger om hvor publikum er på. Gå videre og gjøre det. Opprette et par at dekselet et bredere perspektiv, og det skal levere til et bredere publikum.
5. Det er ingenting galt med oppmuntrende mer salg. Hvem andre kan være interessert i boken. Deres sjefen, venner, søster, som? Kom igjen, gi gaveideer. Hvilke helligdager eller hendelser kan du knytte boken til? Er Christmas, Mother's Day kommer opp? Tie emnet og ferie sammen hvis du kan. Nevne typen mennesker som liker å lese denne typen bok. Nei, ikke si alle og enhver. Dette er noen ganger vanskelig for forfattere fordi de legge det til "selger". Drum roll... himmelen forby... selge. Når et publikum er så enthralled i en bok og dens historie, deres sinn er ikke å kjøpe to bøker. De gå ut med en, og når snu siden tre eller fem, en flash vises, "Ooops, jeg skulle ha kjøpt en for sjefen min." Jeg garantere deg at det er svært usannsynlig de vil gå tilbake til bokhandel å kjøpe en annen kopi på det tidspunktet.
6. Gjøre noen ting der du gjøre ekstra tilkoblinger med publikum. Bare ikke sitte bak tabellen. Stå opp, riste hender--ikke limp de enten og se dem direkte i øynene når du spør dem hvem "som ville du liker meg gjøre dette?" Spør om de ønsker en annen bok gjort ut til noen andre?
Her er et hemmelig tips. Det gjør en stor tilkobling. Japansk gjør dette hele tiden. Sette ned pennen. Når du overlate boken, hold den dekke møter dem med begge hender, presentere dem sakte, hensikt, som om det er verdt en million dollar og en svært spesiell gave. Se dypt inn i deres øyne på samme tid (greit denne delen er annerledes enn japansk), og si stille i ditt hjerte og din stemme, "Takk." Se dem lyse opp. Selvfølgelig, smil.
7. Som tidligere nevnt, kommer publikum med en skjult agenda – for å ha en god tid. Å glede seg. Opprette denne plassen av glede og lyshet for dem. Tror ikke du ikke har noen kontroll. Butikken vil at du skal lykkes. Dele med dem hva slags erfaring du vil deltakerne skal ha. Be om anbefalinger, be om ting som ikke har blitt gjort før også. Gi inspirasjon i språk, tanker og historier. Historier som trekker hjertet-strenger. Hvis det ikke finnes i adresseboken, kan du finne en.
8. Det er ingenting galt med å gi bort et smykke, leketøy, element, som kommer fra ett av tegn. Eller aften det er ikke direkte og bare noe relatert. Du trenger ikke å bruke masse penger på salgsfremmende eks. Tror. Dette kan kreve godkjenning fra vertslageret. Vanligvis vil du finne at så lenge det vanligvis ikke koste dem noe, og det øker boksalg, vil de oppfordrer den. Hvis de kjøpe to eller tre kopier, kan du gi en gave. Finn en unik magnet, eller noe morsomt, noe som ikke koster mye, men det bare annonser til insentiv til å kjøpe mer enn én. Noen ganger butikken boken er tilbake noe og kan gi deg en salgspris for resten. Spør.
9. Du kan ikke si takk skal du ha for mange ganger. Husk å smil, si takk, og være der med en kjærlig og åpent hjerte. Dette skaper en attraktiv energi og trekker folk mot deg.
10. Dele ting om hvordan ideen om boken kom til deg. Du skrive 15 minutter pr. dag, en bestemt Ordtelling? Fikk du hjelp fra andre, som? Du sliter med noen del eller noe? Var det noen der for deg som inspirerte reisen? Vennligst kommenter ikke ektefelle hele tiden. Til singler dette er kjedelig, og folk sa, en avkjøring. Dele ting om din barndom. Det er et barn i oss alle. Dele din barndom med publikum. Spesielt morsomme screw-ups.
Vel, håper jeg du likte å lære hva publikum ønsker på bok-signings. Denne prosessen var definitivt en vekker åpen for meg. Det ga meg en ekte smak av mennesker og deres forventninger. Kanskje ville en annen fremtidige undersøkelsen være å få folk til å fortelle meg hvorfor de forlater tidlig.
© Copyright 2004, Catherine Franz. Med enerett.
No comments:
Post a Comment