Mye er spioneringen om effektiviteten av artikkel skrive til promotering av virksomheten. Mens alle raves om sine fordeler vil jeg se nærmere noen quirks.
1) For mye søppel - du kan ikke engang forestille hvor mye rehash materiale som er gått som noe som leseren kan finne verdifull. Enkelte forfattere rush for å sette ut sitt arbeid å sette kvantitet over kvalitet. Det lønner seg å være original når du er i artikkelen skriver. Vel, jeg har slakk opp noen ganger på dette.
2) Tar tid - forfallsdato på rekke forfattere angir dette feltet, vil det trolig ta seks måneder til ett år for andre å bli kjent med deg og din skrivestil. Når dette er skjedd kan du forvente noen fans.
3) High lesekretsen, lav konvertering - det har vært ganger når jeg har publisert en artikkel som fikk god lesekretsen, men mislykkes i å konvertere til respektabel salgs- eller abonnenter. Ressursen boksen er nøkkelen jeg fant ut hvis du vil forbedre konverteringer.
Hvis du ikke har en kvalitet artikkel vil ikke sjansene for at noen leser ressursen boksen er lav og deres markøren gjøre det til ditt nettsted lenke. Når du får dem til å vise ressursen boksen, har budskapet til å markere sine fordeler å få denne verdsatt Klikk thru.
4) Tap av verdifulle koblinger - mens artikkel skrive har vært viktig for å øke min side rang, dette har ikke alltid vært tilfelle som jeg trodde. Gjør noen undersøkelser på noen av artiklene mine gjennom søkemotorer, innså jeg at ikke alle webmaster gir en direkte kobling i ressurs-boksen. Unnlate å gjøre det er sikker på å koste noen verdifulle tilbake koblinger.
5) Du kan være et offer-for hva? Plagiarism (Copyism). Jeg har sett artiklene der forfatteren "løftet" et par avsnitt her og der, gjorde en liten redigering og presto en ny artikkel er født. Jeg antar det er ingen escaping dette som det skjer også frakoblet.
6) Mangel på redigering - It kan ta noen få minutter å piske opp den siste artikkelen, men de noen minuttene kan påvirke kvaliteten på arbeidet ditt. Bevis lesing og redigering kan noen ganger være omhyggelig for ikke å nevne sendingsprosessen spesielt hvis gjort for hånd.
7) Woeful Spelings-Got at en? Riktig stavemåte er viktig som for mange feil kan påvirke din troverdighet. Du kan komme unna med en, men definitivt ikke fire.
8) Grammatikk-dette er i samme stemning som stavekontroll. Hvis din grammatikk høres som en pjokk, så ikke forvent leserne til å bli imponert. Du trenger ikke å ha skriveferdigheter av poet, men med litt praksis og forskning du kan vesentlig forbedre.
9) Salg kopi-du vet disse godt. Noen forfattere skriver artikler som hører i classifieds. I sine artikler annonsere de blatantly sine tjenester med håp om å leserne å besøke deres nettsted. En nytte-nedtynget artikkel vil alltid produsere de beste resultatene.
10) For mye koblinger-ingenting peeves meg enn å få en artikkel til å kjøre i nyhetsbrevet, men da jeg leste det gjennom det er littered. Disse koblingene kan forvirre leseren, og også reduserer faren for ressursen boksen.
Disse er noen quirks jeg syntes for å være knyttet til skriving og markedsføring av artikler. Og jeg si ti elementer, men jeg vil bare kaste i en ekstra. hva er det? Gå videre og fortsette med å skrive artikkelen. Mens det er noen negative fungerer det. Hvorfor skulle jeg skrive dette hvis det ikke?
© Oceanroc Web-publisering
No comments:
Post a Comment