Det er skribenter som redaktører liker, og de ville de satser sin karriere på. Hvordan kan du som skribent som redaktør vil ringe på hver gang hun trenger en viktig tildeling gjøres? Er du en hot favoritt eller pass-på-for-en annen-frilanser som holder spør, men mottar ingen svar? Her er kvalitetene som ville endear du til et redigeringsprogram.
1. Gi mer enn du lover
Når et redigeringsprogram ber om to utvalg, kan du gi hennes tre. Hvis hun stoler du med en tildeling, ikke vent med siste frist, men sende den i en dag i forveien. Hvis hun har bedt deg om å gi notatene, må du gi henne alt hun trenger slik at hun ikke har å be om noe mer. Hvis du gjør et redigeringsprogram jobben enklere, vil hun elsker deg for den. Og hun vil være villig til å stole på deg igjen med flere oppgaver.
2. Stadig kommer med fersk slants
Det kan være for mange nye emner (med mindre du skriver om teknologi; deretter du bare kan ikke klage), men det kan alltid være nye slants. Et redigeringsprogram liker skribenter som kan redusere hennes brainwork og gjøre henne ser bra ut i fronten av hennes overordnede ved å komme opp konsekvent med gode ideer.
3. Å ha alle svarene
Det er viktig å vite om motivet. Det er derfor så mange godt betalte forfattere anbefaler deg å spesialisere seg. Så hvis et redigeringsprogram ringer deg for å diskutere spørringen, og utgjør oppfølging spørsmål, har bedre du svarene. Fordi et redigeringsprogram aldri kommer til å stole på deg med en tildeling hvis hun er sikker på at vet du hva du gjør. Og ikke å ha svar på hennes spørsmål er en sikker-shot tegn som du ikke.
4. Kommer opp med Smart titler og stor sidefelt
De fleste betydelig ting jeg har lært så langt er å visualisere din artikkel. Hvis du vil se hvordan den vises på siden. Gitt, er det vanligvis ikke kommer til å komme ut som du hadde forventet det, men et øyeblikk kan du glemme at du er en forfatter, og tenke som en designer. Se de vakre skriftene og den fargede boksen på side? Det er hvordan redaktør ser din artikkel. Nå er det din jobb å gi at visual liv med dine ord.
5. Forståelse kjernen publikum av magasinet
Hvis du skriver for et magasin for hjemme-PC-brukere, er ikke redigeringsprogram til å sette pris på ideer om nettverkssikkerhet, men fantastisk de kan være. På samme måte, når du skriver for eier en liten bedrift, du ønsker å behandle den personen som litt smartere, selv om han kunne ha samme kunnskapsbasen som for en hjem bruker. Hans databehandling avgjørelser er viktigere. Det er derfor du burde alltid være kjent med leserens kunnskap nivå. Som vil hjelpe deg med å gjøre forskjell mellom gode ideer, og store.
6. Gjør kjedelig fag blir levende
Redaktører elsker forfattere med en dash av stil, holdning og chutzpah. Hvis du kan gi enda et alvorlig tema en touch av humor, vil du snart bli en hot favoritt. Dette gjelder spesielt med teknisk, jobb og fagtidsskrifter. Deres saksområdet tendens til å være kjedelig. Det er din jobb å ikke bare å informere leseren, men også å underholde ham.
7. Å ha hele pakken
Hvis du kan skrive stor prosa, men ikke møte tidsfrister, er du erstattelige. Hvis du kan få store intervjuer og grave opp lite kjente statistikk, men gjør fakta-brikken livet helvete, kan du ikke bli sett på som en stor fange. Hvis du komme opp med de beste ideene, men kan ikke gi like interessant sidefelt, er det trolig noen hvem kanne. Men hvis du gir redaktør alle disse tingene og mer, hun har ingen grunn til å se utover du.
8. Kjenner magasinet
Jeg ville ikke gå så langt som å si som vil aldri selge noe til et magasin du ikke har lest (jeg har), men jeg vil si at du ikke kommer til å bli rik gjør det. Hvis du ikke vil gå blakk å kjøpe alle potensielle magasiner, få deg en pålitelig internettilkobling og besøk magazine's nettsted. Ingen redigeringsprogram vil stå en spørring som ser ut som den er sendt til en million andre.
Redaktører liker ofte å arbeide med en utvalgt gruppe av frilans skribenter som har tjent editor's tillit over tid. Ved å følge tipsene ovenfor, vil du snart sørge for et imponert editor, men mange lukrative tildelinger også.
No comments:
Post a Comment