Sunday, December 11, 2011

Ønsker å starte en Publishing revolusjonen?

Kaller alle utgivere, redaktører, journalister og frilans skribenter. Det er tid til å puste mer liv i din kopi. Slå artiklene dine til levende brikker som gnist målbar debatt, komme nærmere leserne og engasjere sine sinn og sjel - vi snakker revolusjon.


Som det var i begynnelsen


Utgivere har i mange år basert på bokstaver for å få tilbakemeldinger fra sine lesere, og selv om e-post har åpnet opp denne metode for kommunikasjon er det fortsatt tidkrevende og vanskelig å prosessen med bare en brøkdel av den mottatte korrespondanse noensinne blir brukt.


La oss innse det, så vel som å være en overhead for utgiveren, for fleste er det en ulønnsomt medium i form av nødvendig innsats og svaret mottatt, bare Tenk på hvor mange bokstaver som går upubliserte og uleste.


Som det er nå


Internett har brakt nye kommunikasjonskanaler og har åpnet opp muligheter som tillater oss å utfordre tradisjonelle metoder. Internett er nå en moden teknologi, ikke lenger bevare den nye kjepphest-brigaden, men en teknologi som har vært omfavnet av en global befolkning, unge og gamle alike, og det tillater oss nå for å evaluere hvordan ting gjøres. Aviser, handel journaler, magasiner og ezines har nå muligheten til å endre mentale prosessen.


Når folk leser en artikkel de ønsker ofte å kommentere og historisk dette har krevd dem til å føle seg sterkt nok satt pennen til papiret; eller med etableringen av Internett kan du sende en e-post. Sikker e-post er enklere, men det fortsatt tar tid å lage en e-post og tid for fleste, er hva de har ikke fått. Bokstavene side selv om interessant er i beste fall et øyeblikksbilde av kommentarer; en godt utformet og godt skrevet brev på ethvert gitt emne kan holde visningen av fleste eller minoritet, som det er en ledig tekst middels og vanskelig å måle.


Som det skal være


Nå vurdere fordelene ved å koble artikler til online undersøkelser der som utgiver vil du ha muligheten til å hente verdifulle tilbakemeldinger fra leserne, og i et skjema som kan måles enkelt. Like viktig som du kommuniserer med leserne er å gi leserne en måte å kommunisere med deg hvor de vet det vil telle.


Ønsker du et øyeblikksbilde av mening? De liker denne artikkelen? Leserne er enig med hva som ble sagt eller tar de av motsatt oppfatning?


Nå er det enkelt


I de siste undersøkelsene ville ha tatt betydelig innsats for å utforme og publisere og helt var en prosess for lang winded og derfor reservert for nisje og større emner.


Imidlertid bruker nettsteder som http://www.SurveyGalaxy.com undersøkelser og spørreskjemaer kan opprettes og publisert via Internett av alle som har en puls. Professional ser spørreskjemaer som er opprettet i minutter som gjør den perfekte komplimentet til artikler som ber mening og debatt.


Fordel over brev og e-postmeldinger er at alle tilbakemeldinger administreres og målt og områder som undersøkelsen galaksen ville skaffe du med en sanntid målingen som kan du holde til deg selv eller dele med leserne.


Det er ikke selv en eller andre nå


Koble hver artikkel til en spørreundersøkelse på Internett, og ikke bare forlenge levetiden til artikkelen som folk har en kanal for å uttrykke sine synspunkter, men involvere leserne i diskusjonen der de nå vet at deres mening som skal telles.


Du tror de ville heller sende en e-post? -ikke noe problem – inkluderer anlegget i undersøkelsen, og få best fra begge verdener.


Det er rask, rimelig og lett å gjøre; det vil engasjere seg og styrke leseren, gi gode tilbakemeldinger, og har etablert en dialog du da har mulighet til å koble til andre relaterte artikler.


Prøv det nå og Registrer din mening om denne artikkelen her:-http://www.surveygalaxy.com/surPublishes.asp?survey_id=1065

No comments:

Post a Comment