Hvis du bruker artikler for å markedsføre virksomheten deretter trenger jeg ikke å fortelle deg at inkludert Webadressen til webområdet ditt i ressurs-boksen på slutten av artiklene dine representerer betaling for det harde arbeidet som er involvert i å skrive og sende disse artiklene.
Men hvis du tar med bare én URL-adresse, i stedet for de to tillatt mine mange artikkelen pressemelding nettsteder, deretter din belønning kan komme i skjemaet eller appelsinjuice i stedet for champagne.
En av de første reglene for markedsføring, som gjelder når du skriver salg kopi eller en artikkel til å markedsføre firmaet, er å gi leseren en enkel meldingen og har levert den meldingen, for å spørre tydelig som leser til én enkelt handling.
Av denne grunn tror folk ofte at artikkelen ressursen boksen skal inneholde bare en eneste samtale til handling, og følgelig bare ett enkelt URL koble. Og jeg er enig helhjertet, hvis det ikke var for en enkel ting – søkemotorer.
Ja, Artikkelmarkedsføring er faktisk om å få budskapet ut til så vidt et publikum som mulig slik at de kan lese den og, forhåpentligvis, klikke seg gjennom for å besøke nettstedet ditt. Men det er også veldig mye om å få din artikkel postet på nettsteder over Internett og bygge koblinger til Vennligst søk motorer – spesielt Google og Yahoo.
Nå gjenstand for bygge koblinger å behage søkemotorer er litt utenfor omfanget av dette kort artikkel, men jeg ønsker å gi bare ett eksempel på hvorfor jeg tror at du forlater penger på bordet hvis du ikke legger til enda en link til ressurs-boksen.
La oss si at din artikkel er publisert på et webområde, og at siden som inneholder din artikkel har en PR (Google Page Ranking) av si 4, som er avledet fra en poeng poengsum gitt til siden av Google. For en side med PR4 disse poengene kan være hvor som helst innenfor et ganske bredt spekter, men for skyld i illustrasjonen kanskje 3000 poeng.
Denne side, gjennom ressurs-boksen kobling til webområdet ditt vil sende noen av som PR til din egen nettside. Nøyaktig hvor mye vil avhenge av flere faktorer, inkludert det totale antallet koblinger på siden som inneholder artikkelen din. Men hvis det er 10 linker, totalt så ressurs-boksen-link kan passere sted i regionen i 250 poeng tilbake til nettstedet siden. Nok til å gi siden en PR3 rangering fra denne én kobling alene.
Men la oss si at i stedet for at bare en enkelt kobling i ressursen du har to. Siden som inneholder artikkelen din må nå totalt 11 koblinger og hver vil passere en noe lavere score, av kanskje 230 poeng, men dette er fortsatt nok til å gi ikke én, men nå to sider på nettstedet ditt en PR3 rangering.
Nå ta denne liten illustrasjonen og tenke artikkelen din blir lagt ut på hundrevis av nettsteder, mange av dem med liten eller ingen PR, men andre å legge til din artikkel PR4, PR5 eller partallssider PR6. Hvis du tror at å få din artikkelen på en PR5 eller PR6 side er drømme tro meg det er ikke. Jeg vet fra erfaring som denne artikkelen skal vises på flere sider til PR5 og PR6 innen 24-48 timer etter min sendes.
Nå, ta denne illustrasjonen ett skritt lenger og bilde å sende artikkelen med ikke én, men hundrevis av artikler.
Mens artikkelen skriver er fortsatt veldig mye om å få budskapet til et bredt publikum av lesere, er det også stadig med å bygge koblingspopularitetsordninger med søkemotorer og å få PR til å heve profilen din i søkemotorlister.
Elsker eller hater de spiller en stadig viktigere rolle i å fremme din virksomhet og artikkelen ressursen boksen søkemotorer kan spille en viktig rolle for å sikre at du får de champagne øverste listings, i stedet for disse appelsinjuice andre siden flekker.
No comments:
Post a Comment