Tuesday, June 19, 2012

Hvordan skal rangeres artiklene dine høyere i søkemotorene

Oss, forfattere, alle vet at vi må gjøre visse ting for å forbedre nettstedene våre oppføringer i søkemotorer, og noen av dem er:


(a) få nytt innhold på våre nettsteder på regelmessig
(b) å få backlinks fra høy PR (PageRank)-nettsteder


Få frisk innhold:


Å sette inn RSS-feeder på beslektede emner er en fin måte å opprette automatisk nytt innhold på et nettsted. Vi kan imidlertid også legge våre egne publiserte artikler i en inndeling, si, mine artikler. Mange forfattere har som mål å skrive minst én artikkel hver uke. Så, hver uke når søkemotor roboter kommer til våre nettsteder, kan de få nytt innhold.


Få tilbake-koblinger


Tilbake-koblinger anses som en viktig faktor i søkemotor plasseringer. Når vi sender våre artikler i artikkelen kataloger, får vi en kobling tilbake fra disse områdene. Stort sett alle artikkelen kataloger har god PR (PageRank). Fordelen med å sende inn artikler i artikkelen kataloger er det ikke bare er det en fair sjanse til å få våre artikler publisert, men også våre artikler få publisert i mange andre nettsteder med vår ressurs-bokser. Så når forskjellige nettsteder kobler til nettstedet fra en relatert side (siden der våre artikler er publisert), det er sjansene for at søkemotorer vil se på våre nettsteder respectfully og rangerer oss godt. Så, å sende inn artikler til artikkel kataloger er et godt valg. Vi få tilbake link fra en side som snakker om sammenfallende emner.


Faktisk, opp til denne delen, jeg har ikke snakket om noe spesielt. Forfatterne skriver gratis artikler å vite disse funksjonene.


Men hvor mange av våre artikler er plassert høyt i søkemotorer? Hvis ikke, hva kan være årsaken?


Utgående koblinger


En annen viktig faktor å rangere høyt i søkemotorer er "Utgående koblinger". Søkemotorer vurdere denne faktoren like viktig som tilbake-koblinger. Som tilbakekoblinger fra relaterte nettsteder er viktig, er utgående koblinger til beslektede områder like viktig. Faktisk, det er en av de viktigste grunnene til hvorfor det meste alle artikkelen kataloger har høy PR. Fordi i hver artikkel directory, det er en enorm mengde utgående koblinger. Og hver utgående kobling er sendt til en relatert nettsted fra en side der emnet blir diskutert!


Noen ganger vi utveksle lenker med relaterte nettsteder, og begge partene sette de kobling i en separate sider. 'Koblinger siden' inneholder bare koblinger og koblinger--ikke innhold! Så, hvordan ville søkemotorer vurdere dem som gyldig utgående koblinger?


Hvordan kan forfattere som meg faktor dette elementet i våre nettsteder?


Ikke mange av oss ønsker å koble ut til områder som er av våre competetors. Men vent, artikkelen forfattere kan gjøre dette klokt.


Som jeg har nevnt ovenfor, bør forfattere publisere sine egne artikler i sine egne områder, før du sender dem til artikkelen kataloger. Det er en grunn til dette. Når flere nettsteder publiserer våre artikler, finner søkemotoren duplikatinnhold i stort antall områder. Derfor søke motorer listen på toppen området fra hvor den fikk artikkelen første. Så, hvis vi publisere våre egne artikler først på våre nettsteder, er det mulig at våre egne nettsteder ville være oppført på toppen av alle andre områder som publisert våre artikler.


Etter å sende inn artikler til artikkel kataloger, vi bør holde styr på når våre artikler er publisert i disse mappene. De fleste av katalogene informere oss når når våre artikler få publisert. Vi må gå til disse nettstedene, og du kan få URL-adressene til våre artikler.


La oss legge lenker for disse sidene i artikkelsider av våre nettsteder. Hvis vi legger til, "disse artikkelen publiseres også ved:" med en liste over koblinger på områder der de bestemt artiklene er publisert, vi cleverly sende ut koblinger til sider der vår emne er diskutert. Dette vil definitivt hjelpe oss å opprette godkjente, utgående koblinger og rangerer brønn i søkemotorer uten hindering våre virksomheter.

No comments:

Post a Comment