"Den billigste måten å vinne en bedrift er å gi den høyeste kvalitet kundeservicen. De resulterende henvisninger få inn kunder som koster deg ingenting å generere"~ DAVID STEINGBERG
Hemmeligheten til å være ønsket freelance skribent er kunden. Kunden er ikke en outsider til firmaet, han er en del av det, du gjør ikke ham en tjeneste ved å tjene ham, han gjør deg en tjeneste ved å gi deg en mulighet til å gjøre dette.
Fokusere på disse fire punktene
1. Relasjon - opprette nyskapende måter å styrke relasjoner, gjøre dem stole på deg og respektere deg ved å legge verdien til tjenesten.
2. Rapport - sikre det er effektiv kommunikasjon, gjøre en innsats for å forstå dine kunder forstå deres krav, begjær, veiws og oppinions.
3. Resultatene - gi service av god kvalitet, og oppmerksom på hvert resultat oppnådd av dine kunder gjennom din service-ta ikke av behov er møtte, problemer løst, mål oppnås og så videre. Disse vil sette deg i en posisjon til å bedre markedet dine tjenester.
4. Ta note av bildet, og hva du tilbyr - I markedsføring tjenesten det dreier seg om kunden, merke deg selv i hodet av kundene behandler dem hvordan de vil bli behandlet og de wil tømme sine lommebøker inn i din. Gi kundene what ever they want, og henviser vil bringe i solid bedrift som koster deg ingenting å generere...
No comments:
Post a Comment