Saturday, July 21, 2012

Legge til nytt innhold til din eksisterende E-bok

OK, så du er på det stadiet der du har fått bare nok innhold til å publisere første e-boken, er endelig grynt arbeidet ut av veien.


Lene seg tilbake og klappe deg selv på skulderen for en godt utført jobb.


Neste oppgave på listen?


Hvordan du legger til nytt innhold til din eksisterende e-bok, jeg personlig synes det mye enklere å legge til en allerede eksisterende e-bok, og deretter opprette en e-bok!


Men en skinne ikke uten den andre.


Du kan tenke på noen "sub-niche" markedet som er målgruppen din vil ha mer informasjon om, noe som ville definitivt fange oppmerksomheten deres, og legge til:


• Slag til e-boken.
• Økt interesse for e-boken men enda mer importantly…
• Økt salg av eBok
• Legge til en "høyere oppfatning verdi" til dine allerede eksisterende eBok


Hvordan du går om å finne som alle unnvikende nugget?


Alltid slå til din målmarkedet for de beste ideene på hvilke "sub-niche markedets" for å utforske neste, ikke hva du tror de kan være interessert i, men hva de kjøper og anbefale til andre.


Case In Point:


Noen måneder siden opprettet jeg en e-bok som er knyttet til en bestemt hunderase. Jeg gjorde det gjennom grynt arbeidet, og nå bare legge til e-boken ett trinn på en tid, ett produkt gjennomgang eller Intervju om gangen.


Jeg endte opp plukking (ved å lese hva de mest brukte produktene eller mest ønskede produktene ved denne bestemt målmarkedet var) et stamtavle program for et salg tilbake slutt-produkt. Dette programmet stamtavle hjelper eiere av dyr og holde orden på detaljene de kan noensinne ønsker å spore i en database om deres pets.


Hva eieren ville ikke ønsker å vite om et program som kan hjelpe deg med å gjøre sporing visse detaljer av sine kjæledyr, lett og praktisk?


Så kontaktet jeg bare eier av denne bestemt program, fortalte ham at jeg var interessert i inkludert informasjon om sitt produkt i e-boken jeg hadde laget. Han visste at det var en vinn/vinn-situasjon og gjerne enige om å svare på et par spørsmål angående hvordan det virket sin programvare og hva nytte det kunne få til leseren.


Sluttresultatet, mer innhold for e-boken med bare noen få minutter av arbeid som er involvert på min del, pluss muligheter for å tjene provisjon fra salget tilbake slutt av stamtavle programvaren som selger for $95.00 USA, som jeg får en god del av hver gang noen klikker på linken og gjør et kjøp.


Så du ser, er det ikke så vanskelig å legge til nytt innhold i e-boken.


Med den rette vinkelen, kan du e-bok unike fra konkurrentene, mer informative til leseren, å sette mer penger i lomma.


Sammendrag:


Utvide en allerede eksisterende e-boken er bare et spørsmål om lesing hvilke produkter målmarkedet kjøp, analysere deres ønsker og behov, fokus på en "sub-niche-markedet" om gangen.

No comments:

Post a Comment