Sunday, July 22, 2012

Ressursen boksen reglene: Vinne taktikk

Lar innse det folk bruker artikler for å sende trafikk til deres nettsteder. Men hvis deres ressursen boksen er elendig og ikke ordlyd høyre får minimal, hvis noen trafikk. Dvs en faktum.


"Så", du spør, "hva slags ressursen boksen trenger jeg?"


Du trenger en ressurs-boksen som er at oppmerksomheten flytte, hjertet stopper, verden jolting... OK, så kanskje dvs en wee bit av en overdrivelse!


Hva du virkelig trenger er en ressurs-boksen som er kort og irritabel som ber om eller forteller dine potensielle kunder til handling.


Du bør ikke gjøre ressursen boksen (også kalt en forfatters Bio, om forfatteren, osv..) svært lang. Du vil ikke kjede leseren din med alle detaljene av din skriftlig karriere.


Beklager å høres så tøffe men på Internett-folk vil bli underholdt og opplyst. De vil bare lese hva som interesserer dem.


Hvis artikkelen din er informativ og side rulling (i motsetning til sideskift), så du får mange mennesker til å lese den, men hvis du mister dem i starten eller halvveis gjennom ressurs-boksen, kan du ikke konvertere dem til trafikk eller kjøpere. hvorfor??


Ganske enkelt fordi de vil aldri nå en kobling du gir dem med, de vil lukke siden og gå å lese en annen artikkel.


Du kan ikke ha råd til å la dette skje!


Så er her hva du gjør om det. Du holde ressursen boksen på maksimalt 5 linjer lang. Du forteller dem til å besøke webområdet for mer informasjon om dette emnet, eller du vil bruke sine gratis nyhetsbrev eller en rapport.


Du gir dem en handling som skal utføres. Fordi den som du ikke er spesifikke om hva det er at du vil de skal gjøre, de definitivt ikke vil gjøre hva du vil de skal.


Så med mindre ressursen boksen griper dem med samme intensitet som artikkelen din kan du kysse disse potensielle kjøpere farvel!


En annen vanlig feil gjort av nybegynner forfattere er å ikke gjøre deres hjemmeside koble en aktiv en. Dette kan skje når du skriver inn http://www.mysite.com, i stedet for å sette http://www.mysite.com, eller hva den fullstendige adressen er.


I de fleste tilfeller kommer folk ikke til å bry å ta deg tid til å kopiere og lime inn en inaktiv kobling til å besøke nettstedet ditt.


Så igjen Kontroller at så mye som mulig som arbeider koblingsomformeren. Det er sant at noen artikkelen-databaser inneholder ikke denne funksjonen, men fleste av artikkelen databaser gjør.


Prøv pågått siden av artikkelen du postet artikkelen på, som en nettleser i stedet for å logge på kontoen din skribent. Finne artikkelen og teste koblingen i ressurs-boksen for å se om det fungerer.


Som konklusjon, jeg tror den beste måten å vise deg hva jeg mener er å gi et eksempel. Så pass på å lese min ressursen boksen nedenfor;-)

No comments:

Post a Comment