Jeg er en utgiver for mange områder. Jeg HATER mange av din varene. Her er hvorfor jeg hater overskriften og hva du kan gjøre med det.
Overskriften
Det er en skole av tanker der ute at overskriften skal være utformet Teateroppsetningen lesere. I den virkelige verden er dette sannsynligvis sant. Når jeg ser etter artikler, er det ikke.
Jeg ønsker søkeord foran og sentrum i en artikkeloverskrift. Dette kan komme som et sjokk, men jeg bruker artiklene dine som en del av en søk engine optimalisering innsats på nettsteder. Med seo komme søkeordene alltid først. ALLTID!
Vurder følgende eksempler:
1. California eiendomsmegling – hemmeligheten til å tjene en bunt
2. The Secret til å gjøre en bunt i California eiendomsmegling
Den første overskriften er langt best. Søkeordene er foran og sentrum. Jeg kan enkelt gjøre denne overskriften til en Metatittel for området. Enda viktigere, forteller dette meg at du kan være en skribent som forstår hva jeg ønsker. Jeg kommer til å klikke seg gjennom til artikkelen din, og lese den. Hvis resten av artikkelen er gjort i riktig format, jeg har tenkt å publisere denne artikkelen på nettstedet mitt, og jeg skal legge til du gir navn til min verdig forfattere-listen. Når jeg trenger nye artikler, vil jeg gå ut av min måte å se hvis du har publisert noe nytt.
Andre overskriften er en katastrofe. Søkeordene er på slutten av overskrift, som er forferdelig for søk engine optimalisering. Dette er en sløsing med min tid og forteller meg å unngå artiklene dine. Hvis jeg ikke finner nok artikler med riktig overskrift, kan jeg komme tilbake og lese din. Så igjen, kan jeg ikke.
Fengende overskrifter
Nå kan du tenke du trenger en fengende overskrift fordi du ønsker å ta så mange lesere som mulig. Du gjør det ikke. Jeg har allerede gjort jobben for deg. Mine nettsteder har allerede trafikk. Jeg er å levere leserne til artikkelen. De vil lese det hvis det er på området. Selvfølgelig vil du måtte sette nøkkelord først for å få min oppmerksomhet.
Det er en ganske enkel prosess å skrive en overskrift. Så gjør det!
No comments:
Post a Comment