Wednesday, October 3, 2012

Hvordan skrive overbevisende emnelinjer

Tre sekunder og 40 tegn. Det er alt du må vanligvis samarbeide med når du prøver å komme og holde oppmerksomheten til noen leser e-post. Og med brukeratferd endre så mye som svar på overveldende mengder spam, oppmerksomhet spenn av e-post lesere får kortere. Unødvendig å si, er det viktig å få mest mulig ut av din introduksjon via e-post-Emne-linjen.


E-post markedsføring drivkraft DoubleClick.com utfører årlige undersøkelser med hensyn til brukernes adferd når det gjelder e-post. Et par statistikk fra deres nyeste funnene er interessant. Den nest største motivator i åpne e-post er Emne-linjen. (Først er "fra"-linjen).


Fordi emnelinjer er ofte avkortet på rundt 40 tegn - og fordi e-leserne har vanligvis deres oversikten fingrene klar over sletteknappen--igjen vi med cirka tre sekunder og ca seks ord for å overbevise. Så hva som fungerer? Hvilke typer emnelinjer har vist seg for å være vellykket? Her er mine topp tre.


Lage et tilbud


Det er en gammel salg cliché som fortsatt inneholder Sann i dagens raskt voksende verden av cyberspace: føre med dine beste tilbud. Om et produkt, en tjeneste eller et forslag, vil du fortelle folk opp foran om dypeste rabatter, raskeste levering eller din grandest idé. Få oppmerksomheten deres rett utenfor balltre, og du vil sannsynligvis ha lese meldingen. (Det er enda bedre, hvis tilbudet skjer for å være tid følsom.) Eksempler:


Halvparten av lærboots fram til 1 mars


Topp 10 grunner til å delta på [hva]


Link på Web-sider med høy rangering


Oppgi en fordel


Siden fleste forbruker og B2B kunder som bor i verden "Hva er det for meg", gjøre fordeler alltid kraftig emnelinjer. Fortelle leserne hva slutten resultatene av deres handlinger blir hjelper dem med å visualisere behovet for produktet eller tjenesten. Her er noen eksempler som er basert på emnelinjene ovenfor:


Slites høsten hotteste trendene for 50% av


Lær [hva] i bare to dager


Bygge koblingspopularitetsordninger & trafikk for nettstedet


LÆRE Å INNLEMME SØKEORD I DIN KOPI DEN "RIKTIGE" VEIEN


Kopi som rangerer høyt er stor... Hvis det selger. Tross alt, hva er kopi som rangerer høyt, men ikke gjøre noen penger? Du må lære å inkludere søkeord i din kopi "riktige" måten for å få stor SEO kopi som rangerer høyt og konverterer besøkende til kjøpere. Det er enklere enn du kanskje tror.


Fremkalle nysgjerrighet


Vi er alle nosey til et punkt. Vår nysgjerrighet får best av oss, og vi vil vite mer. Det er ikke bare sant når det gjelder å se filmtrailere på TV. Det er også sant for e-post også. Noen av de beste emnelinjene krok lesere av skapte deres nysgjerrighet og hjul dem å lese hele meldingen.


Er du fortsatt seg disse Fashion "Don'ts"?


Hemmelighetene til [hva] aldri før avdekket


Link popularitet svindel, bør du unngå


Nøkkelen til å skrive de beste emnelinjene er selvsagt å vite din målgruppe, gjør emnet relevant og testing, testing, testing.


Jeg har nevnt et "par" interessante fakta fra DoubleClick e-undersøkelsen. Andre er at relevansen er en betydelig aktør. Over sa 55% av respondentene de slettede e-postmeldinger som ikke var relevante fordi de mente det spam. DoubleClick rapporterte også at den åpne gjennomsnittskurden var 27,5% (for tekst- eller HTML-meldinger). Som gir deg en opprinnelig plan for å måle suksess.


Ikke alle typer emnelinjen vil fungere for hver kampanje. Testing er viktig. Og det er lett nok å gjøre. En av mine favoritt måter er å sette opp en Google AdWords-kampanje og dømme klikkfrekvenser. Dette forteller raskt (og billig) deg som emnelinjer vil fungere og som ikke. Du kan også teste din emnelinjer ved å sende e-post til en mindre testlisten før du kringkaster den til hele gruppen.


Uansett hvilken stiler av emnelinjer som du velger, pass på at du kjenner målgruppen din, slik at du kan utvikle relevante emnelinjer. Deretter teste og teste på nytt til du har opprettet fag som er meget overbevisende og levere posten-breaking åpne priser.


© 2005
http://www.copywritingcourse.com

No comments:

Post a Comment