Sunday, October 14, 2012

Hvorfor skal jeg bry med optimalisert Copywriting?

Det er ikke bra å ha en kreativ, individuelle nettsted med strålende, informativ kopi Hvis kunder ikke finner du på Internett. På den annen side, det er også skadelig Hvis du har et nettsted som kan lett bli funnet (har en høy rangering) men folk blir lei og alienated lese den.


Produsere effektive online copywriting er en kreative prosessen blanding kunst og vitenskap i en balansert teknikk som kombinerer mange forskjellige elementer. Denne integreringen av disipliner er nødvendig for å tilfredsstille både teknisk og estetiske målene for et nettsted.


Optimalisert online copywriting bør sikre at nettstedet ditt er:


• svært lesbare med tilskuere
• svært synlig for søkemotorer, og dermed
• kommersiell suksess for deg.


Mange personer og bedrifter har ikke tid til å faktisk skrive web kopiere seg selv. Freelance copywriter kan møblere du med søkeordmålrettet rike, svært original web-innhold for å styrke og forbedre kvaliteten på web-området med sikte på å transformere flere av besøkende til kunder.


Sjelden vil du få en ny sjanse til å engasjere seg kundens oppmerksomhet, så din første skudd må være formatert for maksimal salg potensial, fanger øyet med søkemotor roboten også. Men ikke for mye... Går over i favør av søkemotorer kan tjene en straff fra Google.


Søkemotorer gir en måte for potensielle kunder å finne deg på Internett. Folk skrive inn en keyphrase eller et nøkkelord i en søkemotor som Google, Yahoo eller MSN (eller en av de mange andre populære motorene), og en side med oppføringer - vevsidene for den bestemte uttrykk eller gå tilbake. Selvfølgelig, du vil at nettstedet skal funksjonen svært i denne listen.


Optimalisert online copywriting mål spesifikt ord og setninger mennesker bruker når du søker etter et produkt på Internett (Search Engine Marketing (SEM), søkeordet forskning). Du vil forsikre deg om at webområdet ditt forblir på toppen av leiligheter, så folk gå til webområdet ditt før andre. Målrettede kopi på plass er søkemotorer mer sannsynlig å indeksere web-området på siden enn hvis det ikke inkluderer søkeordmålrettet rike kopi. Dette er et stadig viktigere problem når håndtere Google, ledende-søkemotoren i dag.


Til å rangere høyt i Søk inkludert motorer ord på websidene skal aldri bli en afterthought, men bør være høyre i begynnelsen i den opprinnelige utformingen av nettstedet. Innhold utvikling er de mest verdifulle aktiva-webutviklere kan utnytte i budet for produktiv, vellykket søkemotor optimalisering og Search Engine Marketing (SEM).


Ansette en profesjonell copywriter er en klok investering i din virksomhet fremtidige. Selv om du ikke ønsker å optimalisere nettstedet ditt, må du kontrollere at ord på nettstedet er rimelig, interesseskapende, stavet riktig og ordlyd ordnet til å engasjere seg oppmerksomhet. Bare fordi du kan skrive inn bokstavene eller skrive noen e-postmeldinger, betyr ikke at du kan skrive kopi for nettstedet. Det er vanligvis hvordan folk finne ut om nettstedet er en svindel eller ekte artikkelen. Webområdets troverdighet tar en nose-dive Hvis stavemåten er galt eller grammatikken er feil, eller det bare høres dårlig, clumsy engelsk. Folk vil ikke stole på innholdet.


I søkemotorer er nye teknologier og algoritmer utviklet hele tiden for å gjøre søk metoder smartere og mer gløgg. Det er aldri en tilfeldighet når noen typer i et søk-uttrykk og webområdet ditt er indeksert svært på siden. Søkeordet rik online copywriting er en betydelig og kritisk komponent i å få høy rangering på søkemotorer.


Nylig, Google har vært banebrytende en ny trend av intelligent søkemotorer som ikke er tiltrukket av bare repetisjon av ord i hele teksten, men som se etter betydning, prøver å gjøre grammatiske følelse av informasjonen, prøver å forstå hva web-siden er egentlig sier. Dette er å tvinge webmasters å forbedre innholdet på websidene eller lide konsekvensene. Har aldri vært mer relevante det gamle ordtaket: "innhold er konge."

No comments:

Post a Comment